FAQ – Frequently Asked Questions

In onze FAQ – Frequentely Asked Questions vind je antwoord op de meeste vragen.

Welke distributeur wordt gebruikt?

Wij maken gebruik van PostNL. In overleg kan dat eventueel anders.
De naambordjes worden direct van de leverancier naar u toegestuurd. Deze kunnen een andere aanbieder gebruiken.

Hoe lang duurt het voor mijn pakketje er is?

Als u een bordje bestelt, moet deze eerst geproduceerd worden. We gaan uit van 5 werkdagen. Een aantal van onze eco-artikelen komen uit een extern magazijn. Ga daarvoor ook uit van 5 werkdagen.

Betaalmogelijkheden

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Je kan bij ons betalen met: iDeal, Bancontact/MisterCash, SofortBanking, Paypal, Klarna, Credit Card en bankoverschrijving.

Klachten?

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of je hebt een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag.
Samen zullen we dan proberen om naar een passende oplossing te zoeken. We raden je daarom ook aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar shop@typisch-m-shop.nl of door het contact formulier in te vullen.

Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit geldt alleen voor klachten over de verkoop en levering van uw product. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren?

Je wilt één of meerdere producten retourneren? Jammer!
Als er onduidelijkheden zijn over het/de product(en) dan horen wij dit uiteraard graag. Misschien kunnen we je nog helpen.

Mocht je toch echt (een deel van) je bestelling terug willen sturen, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is de bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

Stuur ons een email met daarin je NAW gegevens, ordernummer, het/de product(en) die retour gaan. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij altijd benieuwd naar de reden van retour. Is je bestelling beschadigd aangekomen? Stuur dan s.v.p. een foto mee.

Wij zullen je retour binnen 1 werkdag in behandeling nemen en je retour instructies toesturen. Vervolgens heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Vervolgens zullen we na ontvangst van je retourzending het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour aan je terugbetalen, mits de retourzending reeds in goede orde is ontvangen op ons magazijn. De kosten voor de retourzending van jou thuis naar ons magazijn bedragen € 8,00 per pakket in Nederland en € 15,00 per pakket in België of Duitsland.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Retour aangevraagd, maar was dit een foutje?

Heb je een retour aanvraag gedaan maar toch besloten het/de product(en) te houden? Dat is goed nieuw! Stuur ons dan even een e-mail t.a.v. je ordernummer. Dan zullen we de retour aanvraag annuleren.

Algemene voorwaarden en Privacy Beleid

Benieuwd naar de kleine lettertjes?